FAQ

Expand All    Close All
  • Profil Klienta

    1 - Czym jest Bezpieczna Strefa Klienta?

    Czym jest Bezpieczna Strefa Klienta?

    Bezpieczna Strefa Klienta to miejsce gdzie klienci mogą dokonywać wpłat/wypłat, wyświetlić informacje o koncie, zresetować hasło oraz poprosić o zmiany.

    2 - Jak otworzyć konto FxGrow?

    Jak otworzyć konto FxGrow?

    A.KLIKNIJ TUTAJ aby dokończyć otwieranie konta (powinno to zająć dwie minuty)
    B. Przedstaw dokumenty
    C. Poproś o weryfikację
    D. Zostań zweryfikowany

    3 - Jak mogę zweryfikować swój profil?

    Jak mogę zweryfikować swój profil?

    Aby zweryfikować swój profil musisz zalogować się do Bezpiecznej Strefy Klienta i załączyć kolorową, obustronną kopię dowodu osobistego, paszportu bądź prawa jazdy, a także potwierdzenie adresu zamieszkania z datą nie straszą niż 6 miesięcy. Może być to np. dowlny rachunek za media lub wyciąg z konta bankowego.

    4 - Czym jest Portfel?

    Czym jest Portfel?

    Portfel to główne miejsce, gdzie są przechowywane Twoje środki w FxGrow - przechowuje Twoje środki które są zlokalizowane w Barclays w Londynie.
    Twój portfel może być kredytowany przez Ciebie bądź przez nas.

    5 - Kredytowanie portfela

    Kredytowanie portfela

    Możesz kredytować swój portfel wysyłając środki do FxGrow, jednak zanim je zaakceptujemy, CySEC wymaga od nas znajomości klienta, aby zapobiec praniu brudnych pieniędzy. Oznacza to, że poprosimy o:
    1. Twój dowód osobisty, o ile go jeszcze nie przedstawiłeś.
    2. Dowód Twojego miejsca zamieszkania.

    6 - Używanie portfela w FxGrow

    Używanie portfela w FxGrow

    Możesz przelać środki z Portfela na konto tradingowe bądź zakupić specjalne funkcjonalności (dostępne wkrótce). Twoje pieniądze należą do Ciebie, możesz je otrzymać kiedy chcesz. Przypominamy jednak, że przy wypłącie środków pokryjemy opłaty przelewu z Twojego Portfela - gdyż wypłata środków z powrotem do Ciebie to dla nas rzeczywisty koszt.

    7 - Skąd mam wiedzieć, że moje konto zostało otwarte?

    Skąd mam wiedzieć, że moje konto zostało otwarte?

    Gdy tylko konto zostanie otwarte, otrzymasz maila z Twoim nickiem oraz instrukcją pozwalającą uzyskać dostęp do konta.

    8 - Dlaczego nie mam dostępu do Bezpiecznej Strefy Klienta i otrzymuję błąd?

    Dlaczego nie mam dostępu do Bezpiecznej Strefy Klienta i otrzymuję błąd?

    Jeśli nie masz dostępu do konta, może podałeś zły nick albo hasło. Jeśli tak się zdarzyło, powinieneś skontaktować się za pomocą maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., napisać na live chat albo zadzwonić do biura obsługi klienta (numer znajdziesz w zakłądce "Kontakt").

    9 - Jak mogę przypomnieć hasło?

    Jak mogę przypomnieć hasło?

    Pod Nick/Hasło, kliknij na "Przypomnij hasło".
    Podaj maila, którego użyłeś przy rejestracji i zaznacz okienko.

    10 - Jak mogę zmienić numer telefonu, dane osobowe, adres bądź e-mail?

    Jak mogę zmienić numer telefonu, dane osobowe, adres bądź e-mail?

    Zgodnie z przepisami CySEC, nie możesz zmienić swoich danych osobowych takich jak adres zamieszkania, nazwisko czy datę urodzenia. Aby zmienić swój adres mailowy, napisz wiadomość na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    11 - Jak mogę zmienić hasło dostępu do Bezpiecznej Strefy Klienta?

    Jak mogę zmienić hasło dostępu do Bezpiecznej Strefy Klienta?

    A. Aby zmienić swoje hasło dostępu do bezpiecznej strefy, przejdź do:
    Bezpieczeństwo ➙ ustal nowe hasło dostępu do bezpiecznej strefy.
    B. Aby zmienić hasło stosowane do wypłaty środków, należy skontaktować się z działem obsługi klienta, na live chat albo mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    12 - Jak mogę otworzyć dodatkowe konto tradingowe?

    Jak mogę otworzyć dodatkowe konto tradingowe?

    Aby otworzyć dodatkowe konto tradingowe, przejdź do: Konto ➙ konta platformowe ➙ utwórz nowe ➙ wybierz typ (rzeczywiste/demo), walutę oraz dźwignię.

    13 - Jakich metod mogę użyć do wpłaty/wypłaty środków?

    Jakich metod mogę użyć do wpłaty/wypłaty środków?

    Aby dowiedzieć się więcej o depozytach, przejdź do następującej strony.

    14 - Jak dużo gotówki potrzebuję do otwarcia konta?

    Jak dużo gotówki potrzebuję do otwarcia konta?

    The minimum initial deposit required is $100.

    15 - Jak mogę zdeponować środki na moje konto tradingowe?/Jak mogę wypłacić środki?

    Jak mogę zdeponować środki na moje konto tradingowe?/Jak mogę wypłacić środki?

    Aby zdeponować/wypłacić środki, przejdź do: Depozyt/wypłata ➙ wybierz opcję transakcji ➙ podążaj za krokami ➙ wypełnij wszystkie pola. Nasze usługi są czynne od 8 do 16 czasu GMT+3, dotyczy to każdego żądania wypłaty.

    16 - W jaki sposób będzie przebiegać wypłata?

    W jaki sposób będzie przebiegać wypłata?

    Aby dowiedzieć się więcej o depozytach, przejdź do następującej strony.

    17 - Czy mogę wypłacić cały zysk za pomocą czeku?

    Czy mogę wypłacić cały zysk za pomocą czeku?

    Wypłacimy całą sumę zdeponowanych środków, jakikolwiek zysk będzie wypąłcony przy pomocy czeku bądź przelewu bankowego.

    18 - Czy mogę wypłacić wszystkie dostępne fundusze za pomocą przelewu bądź czeku?

    Czy mogę wypłacić wszystkie dostępne fundusze za pomocą przelewu bądź czeku?

    Wypłaty są dokonywane w kolejności w jakiej fundusze zostały otrzymane i zwrócone na oryginalne konta, wszelki zysk zostanie wypłacony przy pomocy przelewu bankowego bądź czeku.

    19 - Co zrobić jeśli karta wykorzystywana do prowadzenia konta zostanie zamknięta, zgubiona, skradziona bądź niedostępna podczas wypłaty?

    Co zrobić jeśli karta wykorzystywana do prowadzenia konta zostanie zamknięta, zgubiona, skradziona bądź niedostępna podczas wypłaty?

    Powinieneś zweryfikować w banku, czy konto powiązane z kartą bankową wciąż jest aktywne i czy możesz otrzymać środki.
    W przypadku zamknięcia konta, będziemy potrzebowali dowodu na jego niedostępność w postaci dokumentu wystawionego przez bank. Dokumentacja musi zawierać:
    A. Imię i nazwisko posiadacza konta (musi być zgodne z danymi konta FxGrow),
    B. Ostatnie cztery cyfry numeru konta i/lub potwierdzenie przelewu do FxGrow,
    C. Słowna nota o zmianie statusu Twojego konta.

    20 - Co jeśli mam otwarte pozycje w momencie złożenia polecenia wypłaty?

    Co jeśli mam otwarte pozycje w momencie złożenia polecenia wypłaty?

    Wypłata środków zostanie zmniejszona o fundusze potrzebne do utrzymania otwartych pozycji. Może to się zakończyć likwidacją części bądź całości otwartych pozycji. Twoją odpowiedzialnością jest posiadanie wystarczających środków do utrzymania otwartych pozycji.

    21 - Czy mogę użyć karty/konta bankowego znajomego do zasilenia konta? Czy mogę wypłącić środki na kartę/konto bankowe innej osoby?

    Czy mogę użyć karty/konta bankowego znajomego do zasilenia konta? Czy mogę wypłącić środki na kartę/konto bankowe innej osoby?

    FxGrow nie akceptuje żadnych wpłat bądź wypłat z konta innej osoby niż posiadacz rachunku.

    22 - W jaki sposób mogę przelewać pieniądze między moimi kontami?

    W jaki sposób mogę przelewać pieniądze między moimi kontami?

    Aby przelewać środki między kontami, przejdź do: Konta ➙ Przelew wewnętrzny ➙ wybierz konto, z któego chcesz przelać środki ➙ wielkość przelewu ➙ wybierz konto, na które chcesz przelać środki.

    23 - Jakich dokumentów potrzebuję do otwarcia rachunku firmowego?

    Jakich dokumentów potrzebuję do otwarcia rachunku firmowego?

    • Certyfikat założycielski.• Zaświadczenie o dobrym stanie firmy (do 6 miesięcy).• Certyfikat posiadania siedziby.• Certyfikat posiadania dyrekcji i sekretarza.• Certyfikat akcjonariuszy.• Umowa i statut stowarzyszenia.• Uchwała Zarządu o otwarciu rachunku oraz przyznanie prawa osobom zarządzającym nim.• Jeśli zarejestrowani akcjonariusze działają z nominowania właściciela udziałów (patrz dodatek A), kopia umowy powierniczej/umowy zawartej między akcjonariuszem a właścicielem udziałów, na mocy której doszło do udzielenia nominowania.

    24 - W jakim banku przechowują Państwo środki klientów?

    W jakim banku przechowują Państwo środki klientów?

    Wszystkie środki klientów są przechowywane na dedykowanych rachunkach najbezpieczniejszych europejskich banków.

    25 - Ile zajmie proces weryfikacyjny?

    Ile zajmie proces weryfikacyjny?

    Gdy już dostarczysz wszystkie wymagane dokumenty powinno zająć to 10-15 minut.

    26 - Ile czasu zajmuje wpłata/wypłata?

    Ile czasu zajmuje wpłata/wypłata?

    Depozyty i wypłaty przy pomocy karty kredytowej lub e-portfeli zajmują 10-15 minut. Depozyty przy użyciu przelewu bankowego zajmują 3 do 5 dni roboczych.

    27 - W jaki sposób mogę przelać pieniądze z konta tradingowego do portfela?

    W jaki sposób mogę przelać pieniądze z konta tradingowego do portfela?

    Przejdź do strefy klienta, kliknij na zakładkę rachunków, wybierz wewnętrzny przelew, a następnie wybierz konto z którego chcesz dokonać i wypłaty i portfel, na który chcesz dokonać wpłaty.

    28 - W jaki sposób mogę przelewać pieniądze pomiędzy kontami tradingowymi?

    W jaki sposób mogę przelewać pieniądze pomiędzy kontami tradingowymi?

    Przejdź do strefy klienta, kliknij na zakładkę rachunków, wybierz wewnętrzny przelew, a następnie wybierz konto z którego chcesz dokonać i wypłaty i konto, na które chcesz dokonać wpłaty.

    29 - Jak mogę przelać pieniądze z portfela na konto tradingowe?

    Jak mogę przelać pieniądze z portfela na konto tradingowe?

    Przejdź do strefy klienta, kliknij na zakładkę rachunków, wybierz wewnętrzny przelew, a następnie wybierz portfel z którego chcesz dokonać i wypłaty i konto, na które chcesz dokonać wpłaty.

    30 - Nie otrzymałem kodu aktywacyjnego.

    Nie otrzymałem kodu aktywacyjnego.

    Jeśli nie otrzymałeś żadnej wiadomości w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź folder spamu lub wyślij zapytanie na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź skonsultuj się z działem obsługi klienta na live chat.

    31 - Czy mogę wypłacić środki przy użyciu innej metody niż użyto do wpłaty?

    Czy mogę wypłacić środki przy użyciu innej metody niż użyto do wpłaty?

    Jeśli już dokonałeś zwrotu głównego depozytu, możesz wypłącić swój zysk dowolną metodą inną od tej użytej do wpłaty.

    32 - W jaki sposób przypomnieć hasło do wypłat?

    W jaki sposób przypomnieć hasło do wypłat?

    Jeśli zapomniałeś swoje konta do wypłat, musisz wysłać maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Nasz zespół pod Ci Twoje hasło. Przy następnym logowaniu do bezpiecznej strefy, będziesz miał możliwość zmiany swoje hasła do logowania i do wypłat. Nie zapomnij zapisać hasła w bezpiecznym miejscu.

    33 - Chcę wypłacić środki, jak wygląda procedura?

    Chcę wypłacić środki, jak wygląda procedura?

    Jeśli Twoje środki są nadal na koncie tradingowym, wyślij je do portfela i złóż zamówienie wypłaty środków w swojej strefie klienta.

    34 - Jak zaaplikować o konto demo?

    Jak zaaplikować o konto demo?

    W swojej strefie klienta wejdź w zakładkę z kontami, wybierz tworzenie konta i wybierz konto typu demo.

    35 - Jak wypłacić środki?

    Jak wypłacić środki?

    Po prostu wypłać środki z konta tradingowego do portfela, a następnie złóż zlecenie wypłaty.

    36 - Poprosiłem o wypłatę środków, nie uzyskałem odpowiedzi.

    Poprosiłem o wypłatę środków, nie uzyskałem odpowiedzi.

    Tak się może zdarzyć jedynie w przypadku zażądania wyższej wypłaty niż posiadana ilość środków.

    37 - Czy mogę wysłać skrytkę pocztową jako weryfikację adresu?

    Czy mogę wysłać skrytkę pocztową jako weryfikację adresu?

    Nie, nie akceptujemy skrytek pocztowych jako dowodu miejsca zamieszkania.

    38 - Gdzie otrzymam formularz braku oprocentowania?

    Gdzie otrzymam formularz braku oprocentowania?

    Wyślij zapytanie do Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a nasz zespół się z Tobą skontaktuje.

    39 - Jak złożyć depozyt przy pomocy serwisu Neteller?

    Jak złożyć depozyt przy pomocy serwisu Neteller?

    Wybierz zakładkę depozytu, zaznacz opcję Skrill i podążaj za wyświetlonymi krokami.

    40 - Jak złożyć depozyt przy pomocy serwisu Skrill?

    Jak złożyć depozyt przy pomocy serwisu Skrill?

    Wybierz zakładkę depozytu, zaznacz opcję Neteller i podążaj za wyświetlonymi krokami.

    41 - Jak złożyć depozyt przy pomocy karty kredytowej?

    Jak złożyć depozyt przy pomocy karty kredytowej?

    Wybierz zakładkę depozytu, zaznacz opcję karty kredytowej i podążaj za wyświetlonymi krokami.

    42 - Jak złożyć depozyt przy pomocy przelewu bankowego?

    Jak złożyć depozyt przy pomocy przelewu bankowego?

    Wybierz zakładkę depozytu, zaznacz przelewu bankowego i kliknij opcję wyślij, aby otrzymać informacje niezbędne do wykonania przelewu w swoim banku.

    43 - Chciałbym dokonać depozytu przy pomocy karty kredytowej, jak mogę ją zweryfikować?

    Chciałbym dokonać depozytu przy pomocy karty kredytowej, jak mogę ją zweryfikować?

    Wyślij nam kopię swojej karty kredytowej tak aby było widać imię i nazwisko, datę ważności oraz pierwsze i ostatnie cztery cyfry karty, resztę należy zasłonić.

    44 - Jak otrzymać hasło do MT4?

    Jak otrzymać hasło do MT4?

    Aby otrzymać hasło do MT4, zaloguj się do swojej bezpiecznej strefy, wybierz konto dla którego chciałbyś zmienić hasło, po kliknięciu, wybierz zakładkę bezpieczeństwa i postępuj zgodnie z krokami.

    45 - Jakie dokumenty są potrzebne do weryfikacji profilu?

    Jakie dokumenty są potrzebne do weryfikacji profilu?

    Aby zweryfikować swój profil na FxGrow, musisz dostarczyć nam: skan obydwu stron dowosu osobistego/prawa jazdy bądź paszportu oraz aktualny (nie starszy niż pół roku) dowód miejsca zamieszkania, którym może być rachunek z banku, jakikolwiek rachunek za media bądź rządowy dowód miejsca zameldowania.

    46 - Czy akceptujecie depozyty gotówkowe?

    Czy akceptujecie depozyty gotówkowe?

    Niestety nie akceptujemy depozytów gotówkowych.

    47 - Czy akceptujecie obywateli amerykańskich?

    Czy akceptujecie obywateli amerykańskich?

    Akceptujemy obywateli amerykańskich o ile mieszkają poza USA (jeśli będą potrafili udowodnić swój pobyt poza granicami kraju).

    48 - Wysłałem prośbę o zmianę hasła, nie otrzymałem odpowiedzi.

    Wysłałem prośbę o zmianę hasła, nie otrzymałem odpowiedzi.

    Zawsze odpowiadamy szybko na takie prośby.

    49 - Jak dokonać depozytu bez przelewu bankowego?

    Jak dokonać depozytu bez przelewu bankowego?

    Oferujemy szeroki wachlarz opcji płatności innych niż przelew bankowy: karty kredytowe, karty debetowe, Neteller, Skrill, OKPay, CashU

    50 - Mój bezpieczny profil jest limitowany, dlaczego nie mogę złożyć depozytu?

    Mój bezpieczny profil jest limitowany, dlaczego nie mogę złożyć depozytu?

    Jako broker regulowany, FxGrows wymaga od wszystkich swoich klientów pełnej weryfikacji zanim będą mogli przystąpić do złożenia depozytu oraz tradingu.

    51 - Czy można złożyć depozyt w innej walucie?

    Czy można złożyć depozyt w innej walucie?

    Możesz zdeponować gotówkę w jakiejkolwiej walucie chcesz, ale trading jest możliwy jedynie w USD, EUR i PLN.

    52 - W jakich walutach mogę złożyć depozyt?

    W jakich walutach mogę złożyć depozyt?

    Możesz otworzyć rachunek w dolarach amerykańskich, euro oraz złotych, lecz depozyt możesz złożyć w jakiejkolwiek walucie chcesz, a będą one przekonwertowane do waluty Twojego rachunku.

    53 - Dlaczego nie mogę uploadować dokumentów?

    Dlaczego nie mogę uploadować dokumentów?

    Możesz uploadować swoje dokumenty tylko w rozszerzeniach jpeg, png i pdf. Jeśli wystąpi jakiś błąd, proszę wysłać maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., pomożemy rozwiązać ten problem.

    54 - Czy mogę otworzyć rachunek rzeczywisty bez żadnych dokumentów?

    Czy mogę otworzyć rachunek rzeczywisty bez żadnych dokumentów?

    Musisz złożyć dokumenty do weryfikacji przed rozpocząciem tradingu.

    55 - Jak mogę sobie rpzypomnieć hasło do bezpiecznej strefy?

    Jak mogę sobie rpzypomnieć hasło do bezpiecznej strefy?

    Hasło do logowania do bezpiecznej strefy klienta może być odzyskane po kliknięciu opcji "przypomnij hasło" na stronie logowania. Jeśli w ciągu minuty nie otrzymasz żadnego maila, sprawdź czy podałeś dobrze swój nick bąd sprawdź swój folder spamu. Jeśli nadal nie otrzymałeś żadnego powiadomienia, wyślij maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

    56 - Jakie metody wpłat/wypłat Państwo mają?

    Jakie metody wpłat/wypłat Państwo mają?

    Przelew bankowy, karta kredytowa, karta debetowa, Neteller, Skrill, CashU i OKPay. Dla depozytów w wysokości powyżej 1000 $ pokrywamy wszelkie koszty transakcji.

    57 - Ile rachunków rzeczywistych mogę otworzyć?

    Ile rachunków rzeczywistych mogę otworzyć?

    Klienci mogą otworzyć do 10 kont rzeczywistych. Jeśli chciałbyś otworzyć więcej kont, skontaktuj się z menedżerem swojego konta bądź wyślij maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Handel

    1 - Czym jest rynek Forex?

    Czym jest rynek Forex?

    Rynek wymiany walut, często określany po prostu jako rynek Forex, jest najczęściej wybieranym rynkiem finansowym na świecie, z dziennym obrotem na poziomie 3,2 bln USD. Forex to jednoczesne kupowanie jednej waluty i sprzedawanie innej. Światowe waluty bazują na płynnym kursie wymiany a zawsze są podawane w parach, na przykład eurodolar (EURUSD) czy dolar/frank szwajcarski (USDCHF).

    2 - Gdzie znajduje się centrala rynku Forex?

    Gdzie znajduje się centrala rynku Forex?

    Inwestowanie na Forex nie jest scentralizowane na wymianie, tak jak ma to miejsce z giełdami czy kontraktami terminowymi. Rynek Forex jest uważany za rynek międzybankowy, jako że transakcje są zawierane pomiędzy dwoma uczestnikami przez telefon bądź przy pomocy sieci elektronicznej.

    3 - Kim są uczestnicy rynku Forex?

    Kim są uczestnicy rynku Forex?

    Rynek Forex jest często nazywany rynkiem międzybankowym, ponieważ historycznie był zdominowany głównie przez banki, a właściwie banki centralne, komercyjne i inwestycyjne. Jednakże, odsetek innych jednostek gwałtownie rośnie i teraz zawiera międzynarodowe korporacje, światowych menedżerów finansowych, zarejestrowanych handlarzy, międzynarodowych brokerów, inwestorów kontraktów terminowych i opcji, a ostatnio również inwestorów indywidualnych.

    4 - Jakie są godziny handlu na rynku Forex?

    Jakie są godziny handlu na rynku Forex?

    To prawdziwy 24-godzinny rynek działający od niedzieli o 22:00 GMT do piątku 0 22:00 GMT. Inwestowanie na rynku Forex zaczyna się każdego dnia w Sydney i przesuwa się razem z obrotem Ziemi do godzin biznesowych w każdym regionie świata, najpierw w Tokio, potem w Londynie, następnie w Nowym Jorku. Inaczej niż w przypadku rynków finansowych, inwestorzy mogą odpowiedzieć na ruchy walut wywołane ekonomicznymi, społecznymi i politycznymi wydarzeniami niezależnie od tego, kiedy one wystąpią - dzień i noc.

    5 - Na jakich walutach się najczęściej handluje na rynku Forex?

    Na jakich walutach się najczęściej handluje na rynku Forex?

    Najczęściej inwestowane bądź najbardziej "płynne" waluty pochodza z krajów ze stabilnym rządem, respektowanym bankiem centralnym i niską inflacją. Dziś ponad 85% wszystkich transakcji dotyczy głównych (major) walut, do których zaliczają się: dolar amerykański (USD), japoński jen (JPY), euro (EUR), funt brytyjski (GBP), frank szwajcarski (CHF), dolar kanadyjski (CAD) i dolar australijski (AUD).

    6 - Co oznaczają pojęcia "długa" i "krótka" pozycja?

    Co oznaczają pojęcia "długa" i "krótka" pozycja?

    W żargonie inwestorskim, pozycja długa występuje wtedy, gdy trader kupuje walutę po jednej cenie i stara się potem ją sprzedać drożej. W tym scenariuszu, inwestor zyskuje gdy rynek rośnie. Krótka pozycja występuje w sytuacji, gdy inwestor sprzedaje walutę i liczy na to, że jej cena spadnie. W tym przypadku trader zarabia na spadku rynku. Jednakże, najważniejsze do zapamiętania jest, że przy każdej pozycji na rynku Forex inwestor wchodzi w pozycję długą na jednej walucie, a w pozycję krótką na innej.

    7 - Jakie są Państwa opłaty i prowizje za trading?

    Jakie są Państwa opłaty i prowizje za trading?

    FxGrow obciąża konto w wysokości 0,4 USD na walutach i metalach (za 1 mini lot) oraz 0,25 USD na kontraktach terminowych (za 1 lot). Nie ma prowizji za prowadzenie konta: FxGrow wynagradza swoje usługi poprzez spready cenowe.

    8 - Jakie są Państwa godziny tradingowe?

    Jakie są Państwa godziny tradingowe?

    Inwestowanie jest dostępne od 22:00 GMT w niedzielę do 22:00 GMT w piątek, również większość najważniejszych świąt. Proszę uważać na zmniejszoną płynność rynku szczególnie na początku tygodnia tradingowego. W takich warunkach może dojść do powstania szerszych spreadów na niektórych parach walutowych, w związku z płynnością na rynku.

    9 - Czy istnieją jakieś opłaty związane z moim kontem FxGrow?

    Czy istnieją jakieś opłaty związane z moim kontem FxGrow?

    Klienci FxGrow z aktywnymi kontami mają dostęp do szeregu narzędzi i usług - bez opłat. Konta, które będą nieaktywne przez () dni zaczną być obciążane miesięczną opłatą w wysokości (). Możesz uniknąć tych opłat poprzez czasową dezaktywację swojego konta. Możesz dokonać dezaktywacji kontaktując się z naszym działem obsługi klienta.

    10 - Czy mogę inwestować z FxGrow jeśli nie korzystam z mojego głównego komputera?

    Czy mogę inwestować z FxGrow jeśli nie korzystam z mojego głównego komputera?

    Możesz korzystać ze swojego konta FxGrow na każdym komputerze z dostępem do internetu. Jeśli nie masz dostępu do komputera z połączeniem internetowym, możesz wykonywać zlecenia na telefonie przy pomocy aplikacji FxGrow.

    11 - Co się dzieje z moimi pozycjami pod koniec dnia tradingowego?

    Co się dzieje z moimi pozycjami pod koniec dnia tradingowego?

    FxGrow automatycznie przesuwa wszystkie otwarte pozycje po zamknięciu dnia tradingowego o 22:00 GMT. Wartość jaką się zapłaci albo otrzyma zależy od kierunku otwartej pozycji oraz zależności stóp procentowych między dwoma walutami. Na przykład, uznajmy, że Wielka Brytania ma znacząco wyższe stopy procentowe niż Japonia, trader ma pozycję długą na GBPJPY, wtedy otrzymuje wartość nadwyżki w stopach. Z drugiej strony, jeśli trader trzyma pozycję krótką na GBPJPY, to wtedy musi zapłacić prowizję równą różnicy stóp. Opłaty te są naliczane dziennie na koncie klienta na podstawie wszsytkich pozycji trzymanych na koniec sesji. Dokładne dane dotyczące wysokości prowizji bądź nadwyżek są dostępne na życzenie klienta.

    12 - Kiedy mam ustawić zlecenie buy a kiedy mam ustawić zlecenie stop?

    Kiedy mam ustawić zlecenie buy a kiedy mam ustawić zlecenie stop?

    Jeśli zamierzasz otworzyć pozycję:  Wybierz pozycję
    Sprzedaż powyżej obecnej ceny rynkowej:  Sell limit
    Sprzedaż poniżej obecnej ceny rynkowej:  Sell stop
    Kupno powyżej obecnej ceny rynkowej:  Buy stop
    Kupno poniżej obecnej ceny rynkowej:  Buy limit

    13 - Czy mogę utrzymywać pozycje przez weekend i podczas ważnych świąt?

    Czy mogę utrzymywać pozycje przez weekend i podczas ważnych świąt?

    Tak, możesz utrzymywać pozycje otwarte podczas weekendów oraz ważnych świąt, ale upewnij się, że Twój margines bezpieczeństwa pokryje możliwe negatywne działanie przeciw Twoim pozycjom. Na walutach często powstają luki - czyli handel na cenach dalekich od poprzednich poziomów po otwarciu rynku po weekendzie. Może mieć to negatywny wpływ na margines błędu.
    Polecamy posiadać gotówkowy "zderzak" o wielkości co najmniej 2% otwartych pozycji

    14 - W jaki sposób obliczyć poziom zabezpieczenia?

    W jaki sposób obliczyć poziom zabezpieczenia?

    Ay upewnić się, że możesz pokryć wszelkie straty jakie mogą zostać wyrządzone Twojej pozycji, potrzebne jest pewne zabezpieczenie. Jest ono zazwyczaj nazywane poziomem zabezpieczenia.

    15 - Kiedy moje pozycje zostaną zamknięte przez Stop Out?

    Kiedy moje pozycje zostaną zamknięte przez Stop Out?

    Pozycja zostanie zamknięta przez Stop Out gdy Twoja wartość konta będzie równa Twoim stratom.

    16 - W jaki sposób mogę obliczyć wymagane zabezpieczenie do otwarcia pozycji?

    W jaki sposób mogę obliczyć wymagane zabezpieczenie do otwarcia pozycji?

    Aby obliczyć poziom zabezpieczenia dla pozycji, pomnóż wielkość pozycji * cenę * poziom zabezpieczenia.
    Wymagane zabezpieczenie = wielkość pozycji * cena * poziom zabezpieczenia
    Zakup 1000 akcji po 50 $ z poziomem zabezpieczenia 30%. Wymagane zabezpieczenie wyniesie:
    1000 akcji * 50 $ * 30% = 15 000 $
    To minimalna wartość zabezpieczenia gotówkowego wymagana na koncie zanim zostanie złożone zlecenie kupna.

    17 - W jaki sposób obliczę kapitał własny?

    W jaki sposób obliczę kapitał własny?

    Kapitał własny to bilans Twojego konta + zysk/strata Twoich otwartych pozycji:
    Kapitał własny = bilans + zysk/strata
    Jeśli nie masz żadnych otwartych pozycji, to kapitał własny jest równy bilansowi Twojego konta. Na przykład jeśli masz otwarte pozycje i w tym momencie przynoszą one 1 500 $ zysku, to Twój kapitał własny wynosi bilans konta plus 1 500 $. Z drugiej strony jeśli otwarte pozycje przynoszą 1 500 $ strat, to Twój kapitał własny to bilans konta minus 1 500 $.

    18 - W jaki sposób obliczę wolne środki pieniężne?

    W jaki sposób obliczę wolne środki pieniężne?

    Wolne środki pieniężne to różnica między kapitałem własnym a wartością zabezpieczenia otwartych pozycji:
    Wolne środki = kapitał własny - zabezpieczenie
    Jeśli nie masz otwartych żadnych pozycji, żadna gotówka z Twojego konta nie jest używana jako zabezpieczenie. Tak długo jak nie masz pozycji, Twoje wolne środki pieniężne i kapitał własny są sobie równe i wynoszą tyle co bilans konta.
    Powiedzmy, że masz na koncie 10 000 $ oraz jakieś otwarte pozycje, do których zabezpieczenia potrzebujesz 900 $, a Twoje pozycje przynoszą 400 $ zysku. Wtedy:
    Kapitał własny = 10 000 $ + 400 $ = 10 400 $
    Wolne środki = 10 400 $ - 900 $ = 9 500 $

    19 - Dlaczego muszę mieć ustawiony swap?

    Dlaczego muszę mieć ustawiony swap?

    Jak tylko zostanie zawarta transakcja na rynku walutowym, posiadacz ma pozycję long na jednej walucie i pozycję short na innej. Aby zapłacić bądź otrzymać różnicę wynikającą z róznych stóp procentowych walut, pod koniec każdego dnia instytucje finansowe zamykają pozycję, a następnie otwierają ją następnego dnia z nowym bilansem. Aby to zrobić najczęściej wykorzystuje się swapy, czyli kupowanie (bądź sprzedawanie) zagranicznej waluty tuż przed zamknięciem, a następnie sprzedawanie (bądź kupowanie) jej następnego dnia.

    20 - Czym jest potrójny swap?

    Czym jest potrójny swap?

    Jeśli pozycja jest przetrzymywana w nocy ze środy na czwartek, to liczba ta jest potrojona. Dla większości brokerów środa jest dniem potrójnego swapa. Oznacza to, że wszelkie obliczenia transakcji są wykonywane następnego dnia roboczego po zamknięciu operacji. Dlatego właśnie w nocy ze środy na czwartek (o północy) swap jest naliczany za miniony weekend oraz środę.
    To dobry dzień do trzymania pozycji z dodatnim swapem oraz słaby dzień do trzymania pozycji z ujemnym swapem.

    21 - Formuła swap dla walut i metali/formuła swap dla kontraktów CFD (przykład)

    Formuła swap dla walut i metali/formuła swap dla kontraktów CFD (przykład)

    Obliczanie swap następuje w jednostkach bazowej waluty w danym instrumencie.
    Swap jest obliczany za pomocą poniższego wzoru:
    Swap = -(wielkość kontraktu*(Różnica stóp procentowych + narzut)/100)dni w roku
    Gdzie
    Wielkość kontraktu: wielkość pozycji
    Różnica stóp procentowych: różnica między stopami procentowymi dwóch banków centralnych
    Narzut: prowizja brokera (0,25)
    Dni w roku: liczba dni w roku (365)
    Na przykład, aktualny swap na EURUSD
    Stopy banków centralnych:
    Strefa euro = 1,5% (EUR)

    22 - Jak działa zmienna dźwignia?

    Jak działa zmienna dźwignia?

    Wielkość dźwigni używanych na pozycjach na kontach nano.mt4 zmienia się na podstawie kapitału własnego na Twoim koncie. Im więcej masz środków, tym mniejsza dźwignia będzie wykorzystywana.

    23 - Jaka jest różnica między rynkową a natychmiastową egzekucją zleceń?

    Jaka jest różnica między rynkową a natychmiastową egzekucją zleceń?

    Egzekucja rynkowa zlecenia polega na tym, że zostanie ono wykoanne w najlepszej cenie obecnej na rynku. Nie będzie rekwotowania, ale cena niekoniecznie będzie taka jaką widziałeś na ekranie w momencie składania zamówienia. Natychmiastowa egzekucja zleceń pozwala na zawarcie transakcji po cenie widocznej na ekranie.

    24 - Jak wygląda kalendarz rynkowy?

    Jak wygląda kalendarz rynkowy?

    Terminarz rynkowy jest taki sam jak godziny pracy rynku Forex.

    25 - Jaka jest maksymalna liczba lotów?

    Jaka jest maksymalna liczba lotów?

    50 lotów dla walut, 3000 lotów dla kontraktów CFD, 10 lotów dla metali.

    26 - W jaki sposób mogę kupić zabezpieczenie?

    W jaki sposób mogę kupić zabezpieczenie?

    Egzekucja rynkowa: kliknij dwa razy na symbolu, ustaw liczbę lotów i naciśnij niebieski przycisk dla kupna bądź czerwony dla sprzedaży.

    27 - W jaki sposób mogę otworzyć zlecenie oczekujące?

    W jaki sposób mogę otworzyć zlecenie oczekujące?

    Zlecenie oczekujące: Aby kupić albo sprzedać zabezpieczenie ceny w przyszłości. Ten rodzaj zleceń jest wykorzystywany do otwierania pozycji handlowych gdy cena osiągnie wcześniej określony poziom.

    28 - Dlaczego nie mogę zamknąć swoich pozycji?

    Dlaczego nie mogę zamknąć swoich pozycji?

    Proszę sprawdzić swoje połączenie internetowe. Jeśli Twoje połączenie internetowe jest w porządku to znaczy, że rynek jest obecnie zamknięty. Proszę sprawdzić godziny handlu na naszej stronie aby uzyskać więcej informacji.

    29 - Czy mogą mi Państwo wyjaśnić w jaki sposób inwestować?

    Czy mogą mi Państwo wyjaśnić w jaki sposób inwestować?

    Proszę podać swoje dane kontaktowe aby menedzer konta mógł do Ciebie zadzwonić i wyjaśnić jak inwestować.

    30 - Jak duży jest limit pipsów dla TP i SL?

    Jak duży jest limit pipsów dla TP i SL?

    Nie ma limitu dla TP i SL

    31 - Nie mogę zalogować się do swojego konta, mam błąd połączenia.

    Nie mogę zalogować się do swojego konta, mam błąd połączenia.

    Proszę sprawdzić swoje połączenie internetowe.

    32 - Czy dajecie gwarancję ustawionego SL i TP?

    Czy dajecie gwarancję ustawionego SL i TP?

    Jesteśmy brokerem STP, co oznacza, ze oferujemy naszym klientom najlepsze wykonywanie zleceń. Twój SL i TP po ustawieniu stanie się zleceniem z rynkową egzekucją w zależności od ceny rynkowej i jego głębokości. Jeśli masz na myśli gwarancję SL i TP, nie możemy zagwarantować egzekucji pozycji po ustawionej cenie a nie cenie rynkowej.

    33 - Czy zlecenie oczekujące będzie zrealizowane po cenie rynkowej?

    Czy zlecenie oczekujące będzie zrealizowane po cenie rynkowej?

    Tak

    34 - Czy EA są dozwolone na MT4?

    Czy EA są dozwolone na MT4?

    Tak

    35 - Czy hedging/scalping/handel na newsy są dozwolone?

    Czy hedging/scalping/handel na newsy są dozwolone?

    Tak

    36 - Czy pozycja jest wykonywana po cenie rynkowej?

    Czy pozycja jest wykonywana po cenie rynkowej?

    Tak, Twoje zlecenie jest realizowane po cenie rynkowej.

    37 - Jaki jest wolumen dla DOW30?

    Jaki jest wolumen dla DOW30?

    1 lot = 0,1 * cena rynkowa us30.cfd. Jeden tick - dla kazdego lota na MT4 - klient zarabia.traci 10 centów/1 pips

    38 - Jak obliczyć wielkość lotów na kontraktach CFD?

    Jak obliczyć wielkość lotów na kontraktach CFD?

    Z nami handlujesz z egzekucją rynkową, co oznacza brak odrzuconych zleceń i brak rekwotowań - gdy tylko otrzymamy Twoje zlecenie jest ono wysyłane do naszego Dostarczyciela Płynności, a zlecenie będzie realizowane po najlepszej rynkowej cenie w danym momencie. Proszę zwrócić uwagę na fakt, ze wiele czynników wpływa na realizację zleceń, takich jak opóźnienie sieci (związane z połączeniem internetowym), szybkie ruchy rynku czy wahania na rynku podczas ważnych wydarzeń makroekonomicznych.

    39 - Jak szybka jest Państwa egzekucja zleceń?

    Jak szybka jest Państwa egzekucja zleceń?

    FxGrow zapewnia inwestorów, że zlecenia są realizowane w ciągu 1 nanosekundy po rzeczywistych cenach bez rekwotowania i odrzuceń zleceń.

    40 - Jaką strategię zarządzania ryzykiem Państwo oferują?

    Jaką strategię zarządzania ryzykiem Państwo oferują?

    Zabezpieczenie na 50%, Stop-out na 30%.
  • MT4 Platformy

    1 - Jak otworzyć konto demo w MT4?

    Jak otworzyć konto demo w MT4?

    Są dwa sposoby na otwarcie konta demo.
    Możesz znaleźć detale otwarcia konta demo pod zakładką z kontami na górze strony albo na prawo klikając w przycisk "Otwórz konto demo".
    FxGrow oferuje specjalną sekcję klienta "SA". Dzięki SA klienci mogą utworzyć konto demo oraz mieć pochodne operacje w jednym miejscu.

    2 - Jak mam się połączyć ze swoim kontem (MT4)?

    Jak mam się połączyć ze swoim kontem (MT4)?

    Możesz połączyć się ze swoim kontem MT4 ściągając FxGrow Trader, znajdziesz go w zakładce z platformami na górze strony lub w sekcji z plikami do ściągnięcia.
    Aplikacja mobilna FxGrow, możesz ją ściągnąć na urządzeniach z Androidem lub iOS.
    Dane konta (login, hasło) muszą być prawidłowe, używając FxGrow Trader powinieneś przejść do File>Login>Change server, zmieniż serwer na FxGrow real i wpisać dane konta, a dla klientów mobilnych musisz wyszukać firmy wpisując FxGrow na serwerze tradingowym.

    3 - Jak otworzyć pozycję w MT4?

    Jak otworzyć pozycję w MT4?

    Aby otworzyć nową pozycję, masz dwie metody
    A. Egzekucja rynkowa: kliknij dwa razy na symbol, ustal wielkość lotów a następnie naciśnij niebieski przycisk dla kupna i czerwony dla sprzedaży.
    B. Zlecenie oczekujące: Aby zakupić albo sprzedać z zabezpieczeniem podanej ceny w przyszłości. Ten rodzaj operacji wykorzystuje się do otwierania pozycji w przyszłości po zdefiniowanej wcześniej cenie.

    4 - Dlaczego przyciski Nowe zlecenie / Sell / Buy są nieaktywne?

    Dlaczego przyciski Nowe zlecenie / Sell / Buy są nieaktywne?

    Nowe zlecenie/ Sell /Buy przyciski są nieaktywne z dwóch powodów:
    1. Rynek jest zamknięty
    2. Zlecenie jest blisko realizacji przy ustawieniu "Close only", możesz zamknąć bieżące zlecenie zanim zostanie ono zamknięte przez system.

    5 - Jak dodać instrumenty do obserwowanych?

    Jak dodać instrumenty do obserwowanych?

    Trzy sposoby na dodanie instrumentu do obserwowanych.
    Kliknij prawym przyciskiem na tabelę Market Watch, pokaże się przycisk "Pokaż wszystkie", po naciśnięciu wyświetli się lista wszystkich dostępnych zabezpieczeń do włączenia podczas tradingu razem z odpowiednimi symbolami.
    Kliknij prawym przyciskiem wewnątrz tabeli Market Watch, pojawi się przycisk instrumentów, który wyświetli listę wszystkich dostępnych instrumentów. Są one grupowane według ich typu. Komenda "Pokaż instrumenty" pozwoli na dodanie odpowiednich symboli do okna kwotowania, a pozycja "Ukryj instrumenty" - pozwoli na usunięcie ich.
    Jeśli znasz nazwę instrumentu, kliknij dwa razy w polu pod ostatnim symbolem i kliknij przycisk dodaj

    6 - Czym jest "Stop-loss" (SL) i "Take-profit" (TP)?

    Czym jest "Stop-loss" (SL) i "Take-profit" (TP)?

    Stop Loss: To zlecenie wykorzystywane jest do zmniejszenia strat jeśli cena zacznie poruszać się w kierunku przynoszącym straty. Jeśli cena osiągnie ten poziom to pozycja zostaje automatycznie zamknięta. Tego rodzaju zlecenia zawsze łączą się z otwarciem pozycji albo zleceniem oczekującym. Take Profit: Zlecenie jest ustawiane po to, aby zabezpieczyć zysk po osiągnięciu jakiegoś poziomu. Egzekucja tego zlecenia powoduje zamknięcie pozycji. Jest połączone z otwieraniem pozycji albo zleceń oczekujących. Zauważ: TP i SL musza być ustawione minimalną liczbę pipsów dzielącą od aktualnej ceny rynkowej.

    7 - Czym są zlecenia oczekujące "Stop" i "Limit"? Jak działają?

    Czym są zlecenia oczekujące "Stop" i "Limit"? Jak działają?

    Zlecenie oczekujące to zobowiązanie klienta do kupienia bądź sprzedaży instrumentu w przyszłości po danej cenie. Ten rodzaj zlecenia pozwala otwierać pozycje w przyszłości po wcześniej zdefiniowanej cenie. Istnieją cztery typy zleceń oczekujących:
    Buy Limit: kupno po przyszłej cenie "ASK" równej zdefiniowanej wartości. Obecna cena jest wyższa od wartości zleconego zamówienia. Zlecenia tego typu składa się zazwyczaj w sytuacjach gdy liczy się na to, że cena po spadku do pewnego poziomu zacznie rosnąć.
    Buy Stop: kupno po przyszłej cenie "ASK" równej zdefiniowanej wartości. Obecna cena jest niższa od wartości zleconego zamówienia. Zlecenia tego typu składa się zazwyczaj w sytuacjach gdy liczy się na to, że cena po osiągnięciu pewnego poziomu dalej będzie rosnąć.
    Sell Limit: sprzedaż po przyszłej cenie "BID" równej zdefiniowanej wartości. Obecna cena jest niższa od wartości zleconego zamówienia. Zlecenia tego typu składa się zazwyczaj w sytuacjach gdy liczy się na to, że cena po wzroście do pewnego poziomu zacznie spadać.
    Sell Stop: sprzedaż po przyszłej cenie "BID" równej zdefiniowanej wartości. Obecna cena jest wyższa od wartości zleconego zamówienia. Zlecenia tego typu składa się zazwyczaj w sytuacjach gdy liczy się na to, że cena po osiągnięciu pewnego poziomu dalej będzie spadać.

    8 - Zlecenie Stop Loss zostało osiągnięte, ale nie widzę takiej ceny na wykresie!

    Zlecenie Stop Loss zostało osiągnięte, ale nie widzę takiej ceny na wykresie!

    Cena jaką widzisz na wykresie to cena BID

    9 - Czym jest zlecenie Trailing Stop i jak mogę je ustawić?

    Czym jest zlecenie Trailing Stop i jak mogę je ustawić?

    Trailing Stop: ustalasz liczbę pipsów, a następnie trailing stop będzie śledził cenę w odległości tej liczby pipsów a gdy cena zacznie podążać w złym kierunku, zamieni się w Stop Loss. Jest używany do zabezpieczenia Twoich zysków. Możesz go ustawić tylko na już otwartej pozycji, kliknij prawym przyciskiem myszy na zleceniu i wybierz opcję Trailing Stop.

    10 - Jaki czas jest wyświetlany w terminalu?

    Jaki czas jest wyświetlany w terminalu?

    Czas wyświetlany w terminalu pokazuje czas przychodzących kwotowań (GMT+2).

    11 - Dlaczego otrzymuję wiadomość "The trading context is busy" gdy chcę dokonać transakcji?

    Dlaczego otrzymuję wiadomość "The trading context is busy" gdy chcę dokonać transakcji?

    Tak się może zdarzyć gdy klikniesz na nową komendę zanim platforma zrealizuje starą. W takim wypadku musisz zamknąć platformę i uruchomić ją ponownie.

    12 - W jaki sposób otworzyć/zamknąć zlecenie w MT4?

    W jaki sposób otworzyć/zamknąć zlecenie w MT4?

    W MT4 możesz otworzyć/zamknąć pozycję poprzez: -podwójne kliknięcie na instrument na Market Watch, wybranie wolumenu i naciśnięcie Buy/Sell. - użycie opcji ONE CLICK TRADING na oknie wykresu (Alt+T) - Naciśnij F9, wybierz wolumen i naciśnij Buy/Sell.

    13 - W jaki sposób ustawić Take Profit albo Stop Loss?

    W jaki sposób ustawić Take Profit albo Stop Loss?

    Kliknij prawym przyciskiem myszy na zlecenie i wybierz opcję "Edytuj zamówienie".

    14 - Dlaczego wykres tak długo się ładuje?

    Dlaczego wykres tak długo się ładuje?

    Kliknij prawym przyciskiem myszy na symbol na Market Watch a następnie na "Okno wykresu".

    15 - Chciałbym żeby ktoś mi pomógł w korzystaniu z MT4

    Chciałbym żeby ktoś mi pomógł w korzystaniu z MT4

    Gdy zarejestrujesz się na FxGrow, będziesz mógł skontaktować się ze swoim menedżerem konta od 9:00 do północy czasu GMT+2.

    16 - W jaki sposób ustawić zlecenie oczekujące?

    W jaki sposób ustawić zlecenie oczekujące?

    W oknie zamówienia, w zakładce "Typ" wybierz zlecenie oczekujące.

    17 - Dlaczego na wykresie mam powiadomienie o oczekiwaniu na aktualizację?

    Dlaczego na wykresie mam powiadomienie o oczekiwaniu na aktualizację?

    Być może instrument który sprawdzasz jest przedawniony. Kliknij prawym przyciskiem myszy na Market watch, a następnie na "Okno wykresu"

    18 - Nie mogę zalogować się do mojego konta, dostaję wiadomość o złym koncie.

    Nie mogę zalogować się do mojego konta, dostaję wiadomość o złym koncie.

    Wygląda na to, że próbujesz się zalogować na złe konto. Jeśli to poprawne konto, proszę sprawdzić czy używasz poprawnego hasła.

    19 - Jak zamknąć wszystkie pozycje jednym kliknięciem?

    Jak zamknąć wszystkie pozycje jednym kliknięciem?

    MetaTrader nie oferuje funkcjonalności zamykania wszystkich pozycji jednym kliknięciem. Musisz je zamykać pojedynczo.
  • General

    1 - Jaka jest maksymalna dźwignia?

    Jaka jest maksymalna dźwignia?

    1:200

    2 - Gdzie jest zlokalizowana Państwa firma?

    Gdzie jest zlokalizowana Państwa firma?

    al. Spyrou Kyprianou 17, MBC Business Center, 4001 Limassol, Cypr

    3 - Czym jest NDD?

    Czym jest NDD?

    NDD (No Dealing Desk) to model inwestowania wykorzystywany przez brokerów STP. Dzięki temu masz gwarancję, że w trakcie inwestowania nie dojdzie do żadnych interwencji oraz będziesz miał dostęp do aktualnych cen rynku międzybankowego. To na rynku międzybankowym odbywają się transakcje.

    4 - Jaka jest różnica między kontami ECN a ECN Plus?

    Jaka jest różnica między kontami ECN a ECN Plus?

    ECN: min 100 $, spready pomiędzy 1,2 a 1,6, brak prowizji za transakcje walutowe, prowizja w wysokości 1,2 $ za każdy standardowy kontrakt CFD (10 lotów kontraktów CFD z MT4 to 1 standardowy kontrakt CFD), podczas gdy ECN Plus: min 1000 $, spready między 0,1 a 0,4. Prowizja: transakcje walutowe: 12 $/lot i 1,2 $/1 standardowy kontrakt CFD. Obydwa rachunki mają takie same warunki używania, takie jak brak rekwotowań czy szybka egzekucja.

    5 - Czy mogę inwestować z niższymi spreadami?

    Czy mogę inwestować z niższymi spreadami?

    ECN Plus daje możliwość inwestowania z międzybankowymi spreadami. Jeśli masz konto ECN, skontaktuj się z menedżerem swojegorachunku w sprawie znalezienia dogodnej oferty.

    6 - Czym jest ECN?

    Czym jest ECN?

    ECN (Electronic Communication Network) to skrót określający sieć różnych podmiotów na rynku walutowym, takich jak banki, instytucje finansowe, fundusze inwestycyjne, brokerzy, inwestorzy itd. W przeciwieństwie do brokerów Market Maker, brokerzy ECN oferują swoim klientom bezpośredni dostęp do inwestowania na rynku, z najlepszymi dostępnymi na rynku cenami. Klienci FxGrow mogą czerpać korzyść z technologii ECN dzięki otwarciu konta ECN lub ECN Plus, do których można uzyskać dostęp dzięki MetaTrader 4 bądź NetStation.

    7 - Jakie języki Państwo wspierają?

    Jakie języki Państwo wspierają?

    Angielski, arabski, francuski, polski, serbski, grecki, hiszpański.

    8 - Dlaczego występuje opóźnienie w realizacji zlecenia?

    Dlaczego występuje opóźnienie w realizacji zlecenia?

    Nasza egzekucja zleceń jest jedną z najszybszych w branży. Średnio wynosi między 45 a 170 ms. Proszę sprawdzić swoje połączenie internetowe.

    9 - Jak duże mają Państwo prowizje?

    Jak duże mają Państwo prowizje?

    Dla konta ECN: brak prowizji za transakcje walutowe, prowizja w wysokości 1,2 $ za każdy standardowy kontrakt CFD (10 lotów kontraktów CFD z MT4 to 1 standardowy kontrakt CFD), dla konta ECN Plus: transakcje walutowe: 12 $/lot i 1,2 $/1 standardowy kontrakt CFD

    10 - Nie mogę znaleźć FxGrow na liście podmiotów licencjonowanych przez CySEC, dlaczego?

    Nie mogę znaleźć FxGrow na liście podmiotów licencjonowanych przez CySEC, dlaczego?

    FxGrow to marka należąca do Growell Capital, który jest autoryzowany przez Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC) z (CIF) licencją nr 214/13.

    11 - Mam mniej niż 1000 USD, czy mogę otworzyć konto ECN Plus?

    Mam mniej niż 1000 USD, czy mogę otworzyć konto ECN Plus?

    Mimo iż minimalna kwota do otwarcia konta ECN Plus to 1000 $, polecamy skontaktować się z menedżerem rachunku w sprawie przedyskutowania dostępnych opcji.

    12 - Jaki jest Państwa numer do biura?

    Jaki jest Państwa numer do biura?

    Nasz numer biurowy to: +357-25-211707

    13 - Gdzie są zlokalizowane Państwa serwery?

    Gdzie są zlokalizowane Państwa serwery?

    Nasze serwery są zlokalizowane w infrastrukturze instytucyjnej PrimeXM z ultraniskim opóźnieniem walutowym dla Equinix LD4 w Londynie i NY4 w Nowym Jorku.

    14 - Jakie posiadają Państwo licencje?

    Jakie posiadają Państwo licencje?

    Autoryzacja przez Cyprus Securities and Exchange Commission (CySEC) z (CIF) licencją nr 214/13.

    15 - Jak wysokie są Państwa spready?

    Jak wysokie są Państwa spready?

    Spready są zmienne, zaczynają się od 0,1 dla konta ECN Plus i 1,2 dla konta ECN.

    16 - Czym jest STP?

    Czym jest STP?

    STP (Straight Through Processing) odnosi się do technologii optymalizującej prędkość zawierania transakcji. Dzięki skróceniu czasu wykonywania zleceń broker zapewnia inwestorów o czasie realizacji w ciągu 1 nanosekundy z rzeczywistą ceną, bez rekwotowań czy odrzucenia zleceń. Broker nie jest zaangażowany w rynek i nie otwiera żadnej pozycji. Traderzy inwestują bezpośrednio na rynku międzybankowym, podobnie jak najwięksi gracze na rynku.

    17 - Czy jest jakaś różnica w cenach/egzekucji zleceń między kontem demo a rzeczywistym?

    Czy jest jakaś różnica w cenach/egzekucji zleceń między kontem demo a rzeczywistym?

    Nie ma żadnej różnicy w warunkach inwestowania między kontem demo a rzeczywistym.

    18 - Czy oferują Państwo automatyczne strategie/boty do inwestowania?

    Czy oferują Państwo automatyczne strategie/boty do inwestowania?

    FxGrow nie oferuje pomocy automatycznych strategii ani botów, jednak nasi klienci mogą z nich korzystać na platformach bez żadnych limitów.

    19 - W jakich walutach mogę mieć konto?

    W jakich walutach mogę mieć konto?

    USD, EUR i PLN.

    20 - Jakie mają Państwo typy kont?

    Jakie mają Państwo typy kont?

    Oferujemy 2 typy kont: ECN: min 100 $, spready pomiędzy 1,2 a 1,6, brak prowizji za transakcje walutowe, prowizja w wysokości 1,2 $ za każdy standardowy kontrakt CFD (10 lotów kontraktów CFD z MT4 to 1 standardowy kontrakt CFD), podczas gdy ECN Plus: min 1000 $, spready między 0,1 a 0,4. Prowizja: transakcje walutowe: 12 $/lot i 1,2 $/1 standardowy kontrakt CFD.

    21 - Jakie mają Państwo typy platform?

    Jakie mają Państwo typy platform?

    Oferujemy dwie platformy: MetaTrader 4 oraz NetStation.

    22 - Jakie mają Państwo typy instrumentów?

    Jakie mają Państwo typy instrumentów?

    Oferujemy pary walutowe, indeksy giełdowe, metale, kontrakty CFD oraz akcje pojedynczych spółek.

    23 - Czy konta mają prywatnego menedżera?

    Czy konta mają prywatnego menedżera?

    Tak, prywatny menedżer jest przypisywany do Państwa przy otwieraniu nowego konta rzeczywistego.

    24 - Czy firma jest zarejestrowana?

    Czy firma jest zarejestrowana?

    Tak, firma jest zarejestrowana.

    25 - Czy pokrywają Państwo ujemny stan konta?

    Czy pokrywają Państwo ujemny stan konta?

    Tak, pokrywamy ujemny stan konta.

    26 - Jestem zainteresowany nawiązaniem współpracy partnerskiej, w jaki sposób mogę zaaplikować?

    Jestem zainteresowany nawiązaniem współpracy partnerskiej, w jaki sposób mogę zaaplikować?

    Należy zarejestrować się na https://secure.fxgrow.com/register/ib następnie skontaktuje się z Panem osoba z działu współpracy.

    27 - Jak mogę się zarejestrować jako agent wprowadzający/partner handlowy?

    Jak mogę się zarejestrować jako agent wprowadzający/partner handlowy?

    Należy zarejestrować się na https://secure.fxgrow.com/register/ib następnie skontaktuje się z Panem osoba z działu brokerów wprowadzających.

    28 - Chciałbym zostać agentem wprowadzającym, jak mogę aplikować?

    Chciałbym zostać agentem wprowadzającym, jak mogę aplikować?

    Należy zarejestrować się na https://secure.fxgrow.com/register/ib następnie skontaktuje się z Panem osoba z działu brokerów wprowadzających.

    29 - Czy mogę mieć niższą prowizję?

    Czy mogę mieć niższą prowizję?

    Należy skontaktować się z menedżerem odpowiedzialnym za konto, być może uda się znaleźć lepiej dopasowaną ofertę.

    30 - Czy mają Państwo kapitał na pokrycie inwestycji?

    Czy mają Państwo kapitał na pokrycie inwestycji?

    Jako broker który nie jest wystawiony na działanie rynku oraz nie ma otwrtych pozycji, 100% przepływu kapitału jest wysyłane bezpośrednio na rynek międzybankowy jak w przypadku największych dostarczycieli CFD w branży.

    31 - Czy fundusze klientów są bezpieczne?

    Czy fundusze klientów są bezpieczne?

    Wszystkie fundusze są przetrzymywane w najbezpieczniejszych bankach na świecie. Spółka posiada osobne rachunki dla funduszy operacyjnych oraz depozytów klientów. Fundusze klientów nigdy nie są przetrzymywane razem z funduszami firmy. Fundusze klientów detalicznych są objęte funduszem gwarancyjnym Investor Compensation Fund for Customers of Cypriot Investment Firms w wysokości do 20 000 euro na klienta. Wszelkie dodatkowe informacje mogą zostać dostarczone na życzenie klienta.

    32 - Czy mają Państwo jakiś program referencyjny?

    Czy mają Państwo jakiś program referencyjny?

    Tak, proszę zarejestrować się jako partner handlowy/broker wprowadzający aby zyskać z naszego programu referencyjnego. Dla dalszych informacji proszę odwiedzić sekcję dotyczącą Partnerstwa na naszej stronie.

    33 - Jak mogę wysłać skargę do kadry zarządzającej?

    Jak mogę wysłać skargę do kadry zarządzającej?

    W razie skarg, proszę wysłać maila do Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Nasza kadra zarządzająca bierze wszystkie skargi bardzo poważnie - stara się naprawić problem tak szybko i tak efektywnie jak to tylko możliwe. Klienci mogą też kierować skargi bezpośrednio do CySEC czy rzecznika finansowego.

    34 - Kto Rozpatruje Skargi?

    Kto Rozpatruje Skargi?

    Skargi rozpatrywane są przez kierowników działów Administracji oraz Back Office.

    35 - Chciałbym zobaczyć listę Państwa spreadów

    Chciałbym zobaczyć listę Państwa spreadów

    Możesz uzyskać dostęp do pełnej listy obecnych i historycznych spreadów na naszej stronie.

    36 - Chciałbym zaoferować Państwa produkty pod własną marką, czy to możliwe?

    Chciałbym zaoferować Państwa produkty pod własną marką, czy to możliwe?

    Dla partnerów działających pod własną marką, którzy szukają okazji do rozbudowania firmy oraz oferty produktowej, dostarczamy dopasowane paczki produktów, które mogą zostać zaoferowane ich bazie klientów. W paczkach znajdziemy takie usługi jak wymiana walut, produkty kapitałowe i pochodne, wsparcie obsługi i platformy tradingowe.

    37 - Chciałbym otrzymywać dzienne podsumowanie rynków

    Chciałbym otrzymywać dzienne podsumowanie rynków

    Możesz otrzymywać dzienny raport na temat wielu interesujących Cię instrumentów. Raport oferuje intuicyjną analizę rynku przy użyciu zaawansowanych systemów badawczych takich jak podejście wykresowe, wskaźniki matematyczne czy świece japońskie, wszystko dla Twojej wygody.

    38 - Jak wygląda podział Państwa funduszy?

    Jak wygląda podział Państwa funduszy?

    Firma posiada osobne rachunki bankowe dla funduszy operacyjnych i depozytów klientów. Fundusze klientów nigdy nie są mieszane z kapitałem zakładowym.

    39 - Dlaczego serwer nie działa?

    Dlaczego serwer nie działa?

    Nasz dział techniczny zapewnia stałe działanie serwerów. Jeśli doznajesz jakichkolwiek problemów technicznych skontaktuj się z menedżerem konta lub wyślij maila na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
 
Didn't find your answer? Contact Us

NASI PARTNERZY

barclays bnp goldmansachs ubs
commerzbank creditsuisse fx-spotstream jpmorgan

visa visa-electron mastercard maestro cashu neteller webmoney skrill bankwire
yandex qiwi okpay

NAGRODY



ciot expo AWARD 2012 BEST BROKER OF THE YEAR


AWARD 2012
BEST BROKER OF THE YEAR
AG BEST BROKER EXECUTION HOUSE 2012


BEST BROKER EXECUTION
HOUSE 2012
South Africa Forex Expo BEST INTERNATIONAL BROKER SA FOREX EXPO 2012

BEST INTERNATIONAL BROKER
SA FOREX EXPO 2012
JFEX JORDAN FOREX EXPO 2012  LOWEST SPREAD/FASTEST EXECUTION

JORDAN FOREX EXPO 2012
LOWEST SPREAD/FASTEST EXECUTION


POTRZEBUJESZ POMOCY?

chat LIVE CHAT

ŚLEDŹ NAS

facebook twitter linkedin

OTWÓRZ KONTO

open demo account open live account

icon edonfix for articles pages

icon FAQ page

NIE MASZ JESZCZE KONTA?
* HANDEL NA RYNKU FOREX I CFD JEST RYZYKOWNY
X

×
OSTRZEŻENIE O RYZYKU : Ostrzeżenie o ryzyku: Transakcje FOREX i CFD wiążą się z wysokim ryzykiem dla zainwestowanego kapitału. Prosimy zapoznać się z pełną treścią OSTRZEŻENIA O RYZYKU.
OSTRZEŻENIE O RYZYKU : Ostrzeżenie o ryzyku: Transakcje FOREX i CFD wiążą się z wysokim ryzykiem dla zainwestowanego kapitału. Prosimy zapoznać się z pełną treścią OSTRZEŻENIA O RYZYKU.